مامان و نی نی ها

70 روزه شدن شماااااااا

1392/3/27 16:44
1,191 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلامممممم سلاممممممم صدتا سلاممممممممممم

دیروز بچه ها 70 روزه شدن الهییییییییییی قربونتون برم تازه دارید یکم میخندید وقتی با شما حرف

میزنیم شروع میکنید به خندیدن و منو بابایی حسابی ذوق میزنیم.

عزیزانم دیشب منو بابایی شما را برای اولین بار بردیم حمام قربونتون برم که تو حمام خیلی

گریه نکردید و اروم بودید تا منو بابایی شما را خوب بشوریم.

ولی من هنوز از حمام بردن شما تنهایی میترسم فرشته های من زود بزرگ بشید تا منم از حمام

بردن شما نترسم.

عاشقتونممممممممممممممممم   بووووووووووووووووووووووس 

فردا شب یلداست اولین شب یلداتون مبارک جوجه های من

نفسای مامان چند شب پیش ازتون چند تا عکس گرفتم که خیلی ناز افتادید

فاطمه ثنای عزیزمممممممممممممممم بووووووووووووس

 

 

فاطمه حسنای عزیزمممممممممممممممممممم بووووووووووس

 

 

پسندها (1)

نظرات (8)

مرجان مامان پریساجون
1 دی 91 6:43
یلداتون مبارک
فاطمه خانوم مامان ریحانه خانوم
2 دی 91 14:03
الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامی کیارش و کیانا
9 دی 91 18:04
عزیزم من دوقلوهامو آتلیه سها بردم http://soha.torgheh.ir/

ممنون عزیزم
مامان نوژا
10 دی 91 18:10
پرهام
18 دی 91 12:14
چه نازن خدا حفظشون کنه چه جور تشخیصشون میدی؟
پرهام
27 دی 91 14:54
سلام مامانی ___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ______$$$$$$$$$$$$$$$$$ ________$$$$$$$$$$$$$ ___________$$$$$$$ _____________$$$ ______________$ [
Man & Ma(مامان فاطمه ناز جون)
7 بهمن 91 8:03
صندوقچه ی آرزوهایم را خواهم گشود تا نگویند از هیچ پر است که یاد تو افتخاریست در دارایی دلم .... وبلاگامو به روز کردم خوشحال میشم ازشون بازدید کنی لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
دخترعمه آراد و آیسا
17 بهمن 91 15:05
الهی جه نازن بوسسسسسسسسبا افتخار لینک شدید


ممنون از لطفتون اما ادرس وبلاگتون اشتباه دادید