مامان و نی نی ها

روزهایی که میگذرد

1392/3/27 16:46
1,063 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزای من

دخترای عزیز من امروز سه ماهشون تموم شد و وارد چهار شدن الهی قربونتون برم که دارید بزرگ

میشید نفسای مامان جدیدا خیلی میخندید دیگه دارید به اطرافتون خوب دقت میکنید وای که منو بابایی

چقدر ذوق میزنیم شما دارید بزرگ میشیدالان چند وقتی هست که وقتی میخوابید خیلی

تکون میخورید من که کنارتون میخوابم از صدای گریه شما بیدار میشم و میبینم از روی بالشتون افتادید

پایین یا دستتون زیرتون یا کلاهتون رفته روی چشمتون الهییییییییییی قربونتون برممممم

عزیزای مامان الان چند روزی که خیلی بد سرما خورید شبها خیلی به سختی میتونید شیر

بخورید و نفس بکشید دلم خیلی براتون میسوزه انشالله که زود زود خوب بشید

الهیییییییییییییی من قربون اون حس پستونک خوردنتون بشم

اینم چند تا عکس از شما وقتی حس گرفتید و دارید پستونک میخورید

 

 

 

 

قربوووووووووووووووووووووونتون برم

خیلییییییییییییییییییییییییییی دوستون دااااااااااااریم من و بابایی

پسندها (1)

نظرات (6)

مریم مامان دوقلوها(رومینا ورونیکا)
23 دی 91 0:03
هزار ماشالله خیلی خیلی خوشگلن
فاطمه خانوم مامان ریحانه خانوم
23 دی 91 23:37
الهی ... خدا حفظشون کنه ... انشاالله که زودی خوب بشن
مامان دانیال
1 بهمن 91 12:07
خدا نگهدارتون باشه عسلا
مامان دانیال
1 بهمن 91 15:55
نرگس مامان رزانا
15 بهمن 91 16:05
عزیزم 2 قلوهات خییلیی نازن ببوسشون


شما لطف داری گلم
مــآمــآنــے
18 بهمن 91 22:15
ای جونم
چه کوچولوهای نازی داری
خدا حفظشون کنه

شما لطف داری