مامان و نی نی ها

اخرین روزهای 5 ماهگی

1391/12/16 16:20
940 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم به فرشته های من

قربونتون بشم که الان دیگه دوتایی قشنگ بر میگردید و سرتون بالا میکنیدمنو میبینید و میخندیدو

منم ذوق میزنم الهی فداتون بشم خیلی با نمک سرتون تو زمین فشار میدید و با پاهاتون خودتون

حل میدید جلو چند بار رفتم تو اتاق اومد دیدم رفتین زیر مبل قل میخورید از این طرف اتاق میرید

اون طرف اتاق ولی خیلی اذیتم میکنید همش بهونه میگیرید بغلتون کنم میگم اخه کی بشه

شما راه برید تا من یه نفسی بکشم ولی میدونم اونجوری هم یه اذیتهای دیگه دارید.

قربونتون بشم که 2 روز دیگه 5 ماهیگتونم تموم میشه و شما وارد6 ماهگی میشید

راستی فرشته های من هفته دیگه شما را میخوام ببرم مشهد برای اولین بار میرید زیارتماچ

و اولین مسافرت شماست خدا کنه که توراه اذیت نکنید

 

اینم عکسای شما دوتا فرشته

 

اینم جدید ترین عکستون چند روز پیش ازتون گرفتم

سمت چپ فاطمه حسنای عزیزم سمت راست فاطمه ثنای عزیزم

ماچفرشته های مامان و بابا خیلی دوستون داریمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مرجان مامان پريساجون
17 اسفند 91 9:19
عزيزم ايشاله بخواي بري مشهد احتمالأ از مسير طبس ميگذري...حتمأ بيا ببينمت هم شما هم نيي ني ها رو...
مرجان مامان پريساجون
17 اسفند 91 9:22
آدرسم خيلي روبه راهه...اگه خواستي بياي آدرس محل كارم رو بهت ميدم...از هركي بپرسي بهت آدرس ميده...منتظرتم...
مامان پریسا
18 اسفند 91 20:29
عزیزم خصوصی
فاطمه خانوم مامان ریحانه خانوم
23 اسفند 91 9:33
اهل به دل خوش خیلی التماس دعا
ستاره زمینی
24 اسفند 91 8:58
سلام دوست عزیز .2قلوهای نازت را ببوس. زیارت فرشته های نازمم قبول باشه .
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
26 اسفند 91 11:51
سلام عزیز دلم خوبی وای قربونتون برم ماشالا چه بزرگ و خانم شدین عزیزای دلم ناز نازی ها میبوسمتون مامانی با اجازه میلینکمتون

سلام عزیزم منم دوست داشتم لینکت کنم اما ادرس وبتون درست وارد نکردید.
نسترن(مامان نیروانا)
29 اسفند 91 8:10
با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد، برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد
فاطمه خانوم مامان ریحانه خانوم
25 فروردین 92 17:02
سلام سال نو مبارک ما اومدیم با کلی عکس جدید از ریحانه خانووم
مامان یگانه و ریحانه
26 فروردین 92 22:05
سلام عزیزم الهی عزیزم چه دخملای نازی هزار ماشالله عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ دخترای منم سر بزنی و با هم تبادل لینک کنیم بهم خبر بده اگه موافقی موفق باشید
مرجان
24 فروردین 93 21:29
سلام خدابرات نگهشون داره و عاقبت بخیر بشن دخترات عزیزم خدا خیلی دوستت داشته که بهت دوتافرشته زیبا داده..برای من هم دعا کن درمان ناباروری کردم اما بی فایده بود از قرص و امپول خسته شدم فعلا ولش کردم 25سالمه برام دعا کن یاعلی