مامان و نی نی ها

9 ماهگی...

1392/3/19 16:56
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترای عزیزم

فرشته های مامان دارن روز به روز کارهای تازه ای انجام میدن ومنو وبابایی با هر کار شما حسابی ذوق

میزنیم و اما هر روز هم شما شیطون تر از روز قبل میشیدو من به دنبال شما

شما دوتا فسقلی اصلا غذا نمیخورید نمیدونم چیکار کنم هرچی براتون درست میکنم نمیخورید منم

هر روز سعی میکنم ی چیزی درست کنم ولی وقتی شما نمیخورید ناراحت میشم واقعا نمیدونم

باید چی درست کنم که شما بخوریددکترتون هم میگه نباید شربت اشتهااور بهتون بدم تا یکم غذا

بخورید میگه باید به صورت طبیعی غذارا بخورید

هفته پیش چند روزی قم بودیم و خیلی به شما خوش گذشت

دیروز شما دوتا فرشته وارد   ماهگی شدید

چند روزی مامان جون نیست رفته مشهد خیلی به من سخت گذشته مامان جون که هست

کار من یکم کمتره و بهتر به کارهام میرسم اما با نبودنش تمام کارهای شما را خودم باید انجام بدم

البته اگه بابایی خونه باشه بهم کمک میکنه اما خوب بابایی که همیشه نیست

از بابایی جونم واقعا تشکر میکنم که وقتهایی که خونه است اگه پای نباشه به من کمک میکنه

اما یه وقتهایی باید بری دنباش و صداش بزنی تا بیاد و یکی از شما را بگیرهو من همیشه

در حال صدا زدن هستماما در کل خییییییییییلی از بابایی ممنونم که بهم کمک میکنه

پسندها (1)

نظرات (5)

جوان شیعه
19 خرداد 92 18:05
سلام


قربون دخترای گلم بشم من






ممنون عزیزم










مامی حنا و دینا
27 خرداد 92 16:06
ای جانم به کوچولوهات عکس بذار
نیایش جون
5 تیر 92 17:21
سلام ای جانم کوچولوهای نازی داری.....خداحفظشون کنه
مامان فاطمه زهرا
6 تیر 92 19:11
خانمی حاضر به تبادل لینک هستی من شما را به عنوان یه دوست مذهبی لینک کردم
ساره دختر خاله نفس
17 شهریور 92 0:25
سلام وب خوبی دارید به وب ما سربزنید نظر بدید.با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟