مامان و نی نی ها

ثنا بانو اولین مرواریدش در اورد مبااااااااارک

1392/5/1 21:47
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اول باید بگم ببخشید که انقدر دیر به دیر میام به اینجا سر میزنم اخه نمیدونم چرا سایت برای من بالا

نمیاد و نمیتونم پست بذارم

شما دوتا فسقلی هم که هر روز بزرگتر میشید هم شیطون تر میشید و هم توجه بیشتری میخواید

دوست دارید با شما بازی کنم و دنبالتون کنم

میخوام یه خبر خوش بدم

اینکه ثنا بانو اولین دندونش در اورد بعد چند روز گریه و بی تابی چند روز پیش که داشت دست

مامان جون تو دهنش میکرد مامان جون متوجه شد که ثنا بانو یه دندون در اورده

خبر خوش بعد اینه که پنجشنبه داریم میریم شهر پدری و اولین مسافرت شماست با قطار

من هنوز هیچ کاری نکردم و ساک لباسها را نبستم اخه مگه شما دوتا وروجک میذارید من ساک

ببندم میاد سر ساک لباسها و هر چی توش هست بیرون میریزید و حسنا خانم هم سریع میره

توش میشینه

فاطمه جون دختر عموی بابایی براتون یه سی دی خاله ستاره اورده شما دوتا خیلی شعرهای اون

دوست دارید و چند دقیقه خیره به تلویزیون میشید و به شعرهاش گوش میدید

ثنا بانو با اهنگهاش دست میزنه حسنا بانو هم که ذوق میزنه و جیغ میزنه و مثلا با اهنگها

میخونه

امسال ماه رمضان با وجود شما من و بابایی خیلی از کارهایی که قبلا میکردیم  دیگه نمیتونیم انجام

بدیم امسال یه شب هم حاج منصور نرفتیم امسال یه شب تو خونه نتونستیم سفره افطاری پهن

کنیم امسال یه سحری را با ارامش نخوریم امسال یه دعای سحر گوش ندادیم و امسال خیلی کارها

نکردیم ولی خوب امسال ما دوتا فرشته داریم که همه زندگی ما وقف این دوتا فرشته شده

پی نوشت:الان متوجه شدم حسنا بانو هم داره دندون در میاره و الان هم سه قدم راه رفت الهی

مامان بلاگردونت بشه

اینم دخترای گلم

اینم دخترای گلم با دختر دایشون مه تا

پسندها (1)

نظرات (6)

فاطم خانوم مامان ریحانه خانووم
23 مرداد 92 15:13
سلام به سلامتی انشالله ... پس یعنی همه بچه ها 10 ماهگی دنون درمیارن؟؟ دختر من دو هفته دیگه ده ماهش میشه هنوز دندون درنیاورده
فاطمه خانوم مامان ریحانه خانووم
25 مرداد 92 1:30
نسل سوخته ... آپم و منتظر نظات گرمتون
مامان نوژا
26 مرداد 92 8:07
مبارکهههههه
نرگس مامان طاها و تارا
30 مرداد 92 9:18
واي خدا دخملا رو نگاه كن. داشتن دختر اونم دوتا خيلي حال ميده
مرجان مامان پريساجون
31 مرداد 92 8:34
ماشاله هزار ماشاله...چه دخملاي جيگري شدن...
مامان ایمان
12 مهر 92 15:37
سلام عزیزم خوبی؟شرمنده که نمی تونستم بیام یشتون دلم واستون تنگ شده بود فدات بشممم