مامان و نی نی ها

مدتی نبودم و با تاخیر اومدم

1392/6/5 15:44
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااام

من اومدم با کلی تاخیر چون دو هفته که مسافرت بودیم این چند هفته ای که برگشتم هر روز یه کاری

بوده که من نتونستم بیام و وبلاگتون اپ کنممن الان شرمنده ام

خب اول براتون بگم که دخترا هر دوتاشون دوتا دندون در اوردن

براتون از مسافرت بگم که این دوتا چقدر شیطونی کردن و گریه کردن البته خوب یکم از عید که کوچیکتر

بودن کمتر اذیت کردن ولی خوب مسافرت بی اذیتی هم نبودخنثی

چند روز اولی که حسنا بانو تب داشت و حالش اصلا خوب نبود به خاطر دندونش بود فقط گریه میکرد

بعدش سرما خورد و مریضی سختی بود ثنا بانو هم از خواهرش گرفت هر دوتاتون سرما خوردید

و مجبور شدیم بریم دکتر نمیدونم چرا این دو دفعه که رفتیم تربت شما دوتا مریض میشید به مامان

جون گفتم که اب و هوای تربت به شما نمیسازه و هر وقت میاید مریض میشید البته خودمم همینجوری

هستم هر وقت میرم مریض میشم

این روزها شما دوتا خیلی سعی میکنید راه برید اما خوب دو سه قدم که میرید می افتید و بعد گریه

میکنید منم وقت میذارم یکم حسنا بانو را راه میبرم یکم ثنا بانو ولی خوب کارهای دیگه ام هست که

نمیشه انجام نداد تمیز کاری و پختن غذا خیلی وقتم میگیره و کمتر به شما دوتا میرسم چون شما

دوتا هستید کارم بیشتره و باید برای هر جفتتون وقت بذارم

این روزها بابایی امتحان داره و کمتر وقت میکنه که شما را ببره بیرون و شما دوتا حسابی تو خونه

دلتون میگیره و دوست دارید بریم بیرون

واااااااااااااااااااای من الان باید برم دیگه چون شما خراب کاری کردید ثنا بانو چوب لباسی انداخت روی

خودش خدا را شکر چیزی نشد

 

 

اینم عکس فرشته ها تو روز تولد مامانشون

 

 

اینم کادو تولد مامانی از طرف بابای

دستت درد نکنه بابایی مهربون

یه دنیا ممنونم ازت احمد جونممممممممممم

پسندها (1)

نظرات (11)

فاطمه خانوم مامان ریحانه خانووم
5 شهریور 92 17:30

کلی تبریک برای تولدت عارفه جان

خییییییییلی ممنون گلم
فاطمه خانوم مامان ریحانه خانووم
8 شهریور 92 2:02
یک روز ریحانه ای همراه با دوقلو ها نظر یادت نره ...
مرجان مامان پریساجون
12 شهریور 92 16:46
تولدشون مبارک عزیزم ...چقدر زود گذشت...انگار همین دیروز بود که واسشون در حال تهیه سیسمونی بودی...خوش باشین..ایشاله 120 سالگیشون


سلام عزیزم خوبی این کیک تولد خودمه تولد بچه ها توی مهر ماه
دختر خاله مامان دوقلوها
22 شهریور 92 11:43
سلام. خیلی جالب بود.ایشالا عکسهای عروسیشون
مهدی ( پسر خاله :دی )
22 شهریور 92 23:10
پست ها فوق العاده بودن واقعا سلیقه و حوصله توشون دیده میشد!!! هلاک این شکلکا شدم زیبا بود......!!!
زيباي خفته وهمسري
9 مهر 92 19:59
واي عزيزم دوقلو چه دوس داشتني
مامان ایمان
1 آبان 92 16:00
سلام عزیزم مسافرت خوش گذشت [ در ضمن مامانی تولدتم مبارککککک من زودی میامدم پیشتون ولی شما نبودیننننن امیدوارم که شاد باشید
مامان مونس
14 آبان 92 3:05
سلام مامان ذوقلوهای مهربون وای خدا حفظشون کنه.به وب نی نی های منم یه سرکی بزنید
؟
18 آبان 92 15:30
سلام مامان نی نی ها چرا دیگه به روز نمی شید ؟
مامان فرزانه(مامان نازنین)
15 دی 92 16:35
سلام چه بچه های نازی دارید خدا حفظشون کنه
فاطمه خانوم ماان ریحانه خانووم
17 دی 92 20:25
سلام عزیزم ماشالله خیلی ناز شدن نگران نباش دختر منم همینطوریه ، منم مواقعی که خوابه غذاشو میکس می کنم با آب جوش رقیق می کنم می ریزم تو شیشه تو خواب بهش می دم بخوره ، اونم تا تهش می خوره ، این تنها ترفندیه که ریحانه غذا می خوره ، راستی ریحانه اصلا تو بیداری هم شیر هم نمی خوره ولی به این روش همه چی بهش می دم ، مخصوصا شبا که دخترم خوابه من همش بیدارم و دارم غذا بهش می دم