مامان و نی نی ها

بدون عنوان

1392/10/2 22:51
763 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بعد از مدتها اومدم نمیدونم چی بگم از کجا بگم الان بچه هر کدومشون 8 تا دندون دارن و قشنگ راه

میرن و شیطونی میکنن ولی غذا اصلا نمیخورن و فقط شیر خشک میخورن نمیدونم چیکارشون کنم

تا قاشق غذا را میبینن روشون بر میگردونن و غذا را روی زمین میریزن

یه مدت حسابی عصابم بهم ریخته و دیگه حوصله ندارم شما خیلی شیطون شدین و من دیگه نمیتونم

به هیچ کارم برسم وتو خونه خسته میشم از کار کردن بیرونم که میرم انقدر کنجکاو هستین که یک

جا نمیشنید و همش دارید راه میرید و من دارم دنبال شما بدوم

 

 

اینم دوتا عکس که تازه ازتون گرفتم کی بشه بزرگ بشید هعییییی

دوستان دعا کنید برام چون خیلی مریضم

التماس دعا

پسندها (1)

نظرات (6)

سولماز
20 دی 92 20:24
سلام عزیزم اصلا غصه نخور سیر طبیعیشون به خودتم سخت نگیر من هم مثل تو بودم من هم سه قلو دارم کاری که کردم همه چیز از جلو دستشون برداشتم وخونه مثل مسجد ومحمدرضا هر وقت از کار می امد می دید من یک چیزی فر ستادم انباری وبقیه کابینت ها هم چسب دارند فقط سعی کن به خودت مسلط باشی وباور کن عصبانیت تو اونه را بدتر تحریک می کنه دکت بچه ها می گفت از عمد کاری می کنند که توجه کنی اگر بی توجه باشی کم کم قضیه حل می شه ومطمئنم که اونها هم مثل وروجکهای من کم وبیش غذا می خورند به این روش
مامان ایمان
2 اسفند 92 0:05
سلام عزیزم ماشالله چقدر بزرگ شدن این فسقلیییییییها مامانی دیگه به خودت سخت نگیر بچهن چره ای نیستتتتتتت شیرینن از طرف من ببوسشوننننننن خوشگل خانوماروووووو
دوست همه!!!
24 اسفند 92 20:17
چه کت خوگشلی دارن بلله دو قلو ها سلام منم بعد از مدت ها اومدم حضورمو ثبت کنم که متوجه باشید منم در جریان بزرگ شدن شما هستم!! مامان باباتونو خیلی اذینت میکنید!! باشد که یادتون بمونه بزرگ شدین جبران کنین!! قربانتون عمه!
نی نی
31 اردیبهشت 93 19:26
سلام چرا دیگه حال واحوال نی نی ها رو نمی نویسی ؟
الناز
11 خرداد 93 15:18
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ------