مامان و نی نی ها

51 یک روز گذشت

1391/9/9 13:53
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااااااااام

بعد از مدتها تاخیر اومدم تا بنویسم دخترای گلم چیکار کردن این مدتماچ

وااااااااااااااااااااای از این دوتا وروجک شب تا صبح بیدارن و دوست دارن تا با هاشون حرف بزنیم البته صبحها

هم خیلی نمیخوابن کلا خوابشون کمه وااااااااااااااااای که من ارزو دارم بتونم چند ساعت پشت سر هم

بخوابم این 51 روزی که از عمر دخترای گلم گذشته من یه خواب راحت نکردم یعنی یه استراحت کامل من

و بابایی نداشتیم احمد جونی هم حسابی زحمت میکشه به من کمک میکنه مامان جونم خیلی این روزها

خسته میشه کی میشه شمابزرگ بشین برای ما حرف بزنید و راه بریدماچقلب

اینم چند تا عکس از شما که تازه ازتون گرفتم

این فاطمه حسنای عزیزدلمماچبغل

 

عزیزدلم فاطمه ثناماچبغل

قربونتون برممممممممممممممممممممم فدای شما دوتا بشم که انقدر ناز کنار هم هستید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)