مامان و نی نی ها

سونو گرافی 13 هفتگی

1391/2/19 17:51
1,376 بازدید
اشتراک گذاری

سلاماز خود راضی

دیروز با چه شوق با بابایی رفتیم برای سونوگرافی وای بد از کلی تو ترافیک بودن رسیدیم به

سونوگرافی خوشحال پیاده شدیم که چیزی طول نکشید که وقتی رسیدیم به در سونوگرافی

دیدم نوشته امروز سونوگرافی تعطیل می باشید حسابی تعجب کردیم من که داشتم منفجر میشدم

از اعصبانیت برگشتیم خونه.

امروز دوباره رفتم برای سونو امروز دیگه بابایی کار داشت و با مامان جون رفتیم از صبح زود از خونه زدیم

بیرون رسیدم به سونو گرافی رفتم پای صندوق برای پرداخت گفت چون شما دوقلو دارید دوبرابر هزینه

سونوتون هرجوری بود یه هزینه سنگین دادم اومدم نشستم منتظر تا صدام کنن.

بلاخره صدام کردن و من رفتم تو وای خیلی جالب بود شما رادیدم دوتا دایره بودید کناره دکتر بزرگتون کرد

یکی از شما داشت دستهاش میخورد اون یکی دستش رو صورتش بود وای یکی از شما دوتا انقدر

شیطون بود رفته بود زیر اون یکی قایم شده بود بیرون نمیامد انقدر من تکون خوردم تا اومده بیرون

هر دوتا تون سالم بودید الهی شکر فقط ازمایش خونتون مانده که باید برم دکتر تا بنویسه

برام البته دکترم عوض کردم فردا میخوام یه دکتر جدید برم اخه دکتر قبلی من خیلی معروف بود انقدر اذیت

میکنه برای نوبت دادن منم میخوام شما تند تند زیر نظر دکتر باشید تا یه وقت بلایی سرتون نیاد.

وای دیگه خیلی خسته هستم از صبح زود که بیدارم الانم سر درد گرفتم برم یکم استراحت کنم.

راستی بابایی جون دوست دارم به خاطر این همه زحمتی که برای منو و نی نی ها میکشی ممنونم.

     

بابایی عاشقتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سارا
19 اردیبهشت 91 19:22
سلام دوستم.نی نی هاتون مبارک.ایشالا صحیح و سالم میان پیش مامان جونشون.منم تو راهی دارم هفته34 هستم.برای منم دعا کنید واگه دوست داشتین به وب ما سر بزنید و برامون نظر بذارید خوشحال میشیم


سلام ایشالله به سلامتی زایمان کنید خوش به حالتون دیگه اخرای بارداریتون هست من واقعا از دست ویارم خسته شدم و دوست دارم زود بگذره.
راستی مامانی ادرس وبت اشتباه دادی نتونستم بهتون سر بزنم

مامان نوژا
20 اردیبهشت 91 9:57
جنسیتشون مشخص نشده؟

سلام نه دکترم گفت خوب مشخص نشده چون من چیزی نمیتونم بخورم خیلی ضعیف و کوچلو بودن به سختی دیده میشدن.

مرجان مامان پریساجون
22 اردیبهشت 91 17:30
خدا رو شکر.ایشاله همیشه سالم باشین
نسترن
26 اردیبهشت 91 23:02
خداروشکر که حالشون خوبه فقط عزیزم زیاد حساسیت به خرج نده انشالله سالم وسلامت هستند