مامان و نی نی ها

کار هایی که دلم میخواد انجام بدم

1391/4/21 16:31
665 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

اول بسم الله بگم چقدر هوا گرم شده هر روزم که حمام میرم بازم هوا گرمه و کلافه

میشم.وای دوستان عزیز نمیدونید چه سخته همه برن مسافرت تو نتونی بری دلم پر زده برای اینکه ساکم جمع کنم برم مسافرت دلم پر میزنه برم تاب بازی دلم پر میزنه یکم بپرم دلم پر میزنه یکم بدو بدو کنم دلم میخواد الان با مامانم اینا شمال بودم و لب دریا ماهی میگرفتم و شنا میکردم بعدا میرفتم تو جنگل از خودم کلی عکس میگرفتم دوست

دارم با احمد جونی برم بیرون اونم با موتور اما حیف که نمیتونم این کارها را انجام بدم بعد

زایمانم که فکر نکنم با این دوتا وروجک بشه دیگه کاری کرد ای............

هفته دیگه میخوام برم سونو سلامت دلم پر میزنه ببینمشون که چقدر بزرگ شدن وای دیگه صبر

ندارم دوست دارم بدونم جنسیتشون چی دلم برای دیدنشون پر میزنه.

راستی دوستان عزیز اگه به نظرتون اسم دختر یا اسم پسری قشنگ بود بهم بگید خوشحال میشم

اینم یه گل تقدیم به همه دوستانم مخصوصا همسر عزیزم که تمام نوشته های منو با دقت

میخونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
21 تیر 91 18:58
عزیز دلم تو دیگه مامان شدی نمیتونی که انجام بدی عزیزززممم رکسنا زایمان کرد مثه تو دقلو داشت گذاشت اسماشونو رادمان رادمهر البته یه رادین هم داشتن
مرجان مامان پریساجون
22 تیر 91 0:28
از اینکه بعد از مدتی اومدی خیلی خوشحال شدم.قصد دخالت ندارم ولی به نظر من اسم عجیب و غریب رو بچه هات نذار.مخصوصأاسمهایی که ادم نمیفهمه دختره یا پسر؟
من اگه پسر میداشتم حتمأ محمد یا علی میذاشتم.عاشق اسم محمدم.

اتفاقا منم خیلی اسم محمد دوست دارم
انشالله خدا یه محمدم به شما میده

نایسل
22 تیر 91 22:12
عزیزم وب نداره قربونت برم ولی خیلی مامان تو نی نیولاگ هستن دوقولو دارن
نایسل
25 تیر 91 1:46
فدات شممم بوسسسسسس ایشالا مال توام دنیا میان اگه بدونی دهن دوستم سرویس شده یا این زیر سینشو یا اون میخواد فقطط شیر خودشو بده خیلی شیر زنه دلم براش میسوزه تازه رادین همش 3 سالشه اونم هست اما بازم خم به ابرو نمیاره ایشالا خدا به تو هم توان بده