مامان و نی نی ها

یه حرف ساده

1391/5/6 19:09
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

نماز و روزهاتون قبول باشه ما را هم دعا کنید حسابی

اینکه من چرا دیر به دیر میام اپ میکنم راستش خودمم نمیدونم چرا اما خیلی بی حوصله ام همش فکرمیکنم به همه چیز شاید به من ربطی نداشته باشه اما هم الکی بهش فکر میکنم چون نمیتونم

خیلی کار کنم همش یه گوشه نشستم و یا دارم قران میخونم یا مفاتیح یا با یکی حرف میزنم نمیتونم برم

بیرون دلم پر میزنه یه خرید درست و حسابی برم اما فکرکنم حسرتش به دلم دیگه بمونه هرکس بهم

میرسه میگه اخی خلیی سخته دوقلو داری از الان سنگین میشی راه نمیتونی بری بعد زایمانتم بدتر

  بادوتا بچه هیچ جا نمیتونی بری تا یکم بزرگ بشن.وای این حرفها اعصابم خورد میکنه نمیدونم همش

استرس دارم و دوست دارم با یکی حرف بزنم  دوست دارم احمد جونی پیشم باشه با من بیشتر

حرف بزنه اما اونم انقدر گرفتار الانم که شبهای ماه رمضان هست میره هیت و ساعت 12 شب میاد

وقتی میاد اول میره تو اینترنت بعد انقدر خسته است میخوابه ما هم سعی میکنیم خیلی غرغر

نکنیم. دو و سه روز پش انقدر بعد اوردیم اول ماشینمون خراب شد و حسابی خرج گذاشت رو دستمون

بعد من همش بالا میاوردم و دلم درد میکرد نمیدونم چرا یه دفعه انقدر از اسمون زمین گرفتاری می باره.

 ای خدا هرکس هر ارزویی داره براورده 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نایسل خانم
5 مرداد 91 20:37
عزیز دلممم ... درست میشه
مرجان مامان پریساجون
7 مرداد 91 1:41
خدا رو شکر بالاخره اومدی.بهتره به این حرفها اهمیت ندی.بهت قول میدم با دوقلوهات هیچ مشکلی نداشته باشی.مثبت فکر کن
احمد جون
9 مرداد 91 13:35
نایسل خانم
10 مرداد 91 12:42
عزیزم 4 تا صفر مرسی اگه مثه تو دوقولو شه چی میشه راستی اسماشونو چی میزاری
مامی حنا و دینا
15 مرداد 91 14:08
سلام عزیزم من تازه کامنتتو دیدم ببخشید زودتر جواب ندادم مبارک باشه .خداییشش خیلی شیرین و خییییییییلی سخته دوقلوداری و هرروز که میگذره سختتر .از این هفته هات به بعد سعی کن بیشتر استراحت کنی که نی نی هات زد بدنیا نیان البته من فعالیت معمولی داشتم ولی نباید زیاد سرپا وایستی چ.ن تا این ههفته ها دوقلو رسوندن خیلی سختهمسافرت زیاد برا خوب نیست فعلا نرو البته راس میگن بعدشم تا یکسال که نمیشه رفت !!! خلاصه از تنها بودنتون نهایت استفاده رو ببر
مامی حنا و دینا
15 مرداد 91 14:15
عزیزم من سه ماه و نیم شیر خودم همراه با شیر کمکی می دادم و بعدش دیگه چون خیلی سخت بود و هر نیم ساعت مجبور بودم شیر بدم و تنها هم از بچه ها مراقبت کنم خیلی ضعیف شدم و مجبور شدم شیر خودمو قطع کنم
❤مامان آزی❤
16 مرداد 91 17:04
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟امروز روز آآآآآخــــــــــــــره
مامان نوژا
17 مرداد 91 10:08
غصه نخور عزیزم منم که یکی بچه دارم تا یک سال جایی نرفتم
جوجوهای مامان و بابا
17 مرداد 91 22:44
به ستاره ها خواهم گفت تا آن زمان که سحر می دمد بر جاده های شبت بتابند تا مسیر آرزوهایت پر نور باشد.
تک ستاره
18 مرداد 91 14:44
مواظب خودت باش وبا حرفهای علکی فکرو خودتو مشغول نکن خانمی