مامان و نی نی ها

مسافرت احمدی

1391/5/23 16:46
488 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه دوستان محترم

امشب شب قدر  دوستان اگه یادتون بود این حقیر را هم دعا کنید

دوستان عزیز الان دو روز که احمد جونی رفته مشهد دلم منم خیلی گرفته

از سه شنبه ظهر رفت تا شنبه اولش گفتم همش چهار روزه چیزی نیست ولی الان خیلی دلم

براش تنگ شده دوست دارم زود تموم بشه و شنبه بیادو برگرده

این چند هفته که ماه رمضون بود نمیدونم چرا دوست ندارم خیلی چیزی بخورم غذای درست و

حسابی نمیتونم درست کنم بخورم کم خونی هم که دارم نمیدونم چیکار کنماصلا خیلی

تنبل شدم توی همه کار از خوردن بگیر تا کار کردن همش یه گوشه نشستم و چرت میزنم

الان چند روز که پاهام حسابی ورم میکنه مخصوصا شبها وقتی میخوابم صبح به زحمت از جام

بلند میشم تمام دست و پام درد میکنه.

الان به حساب سونوگرافی باشه من تو هفته 25 هستم اما دکترم یکی دو هفته بیشتر حساب

میکنه نمیدونم چرا اینجوری

هفته پیش رفتم کمدو سرویس کالسکه نی نی ها را خریدیم خیلی خوشگله

کالسکه دوقلو خیلی سخت گیر میامد یا وقتی هم پیدا میکردیم اون رنگی نبود که دوست داشتیم

خیلی اذیت شدیم تا اخر یکی گیر اوردم که هم رنگش قشنگ بود و هم خیلی جمع میشد

میخواستم خیلی خمع بشه که تو صندق عقب ماشین جا بشه که اینم خیلی خوب جمع میشه.

بعد ماه رمضان خیلی کار دارم میخوام خونه را حسابی تمیز کنم و اتاق خوابم جمع و جور کنم تا

وسیله های بچه ها جا بشه اخه من یه اتاق خواب بیشتر ندارم

به مامانم گفتم من دیگه نمیتونم راه برم بیرون خیلی برام سخته نفسم بند میاد گفتم که وسایل

دیگه بچه ها را خودش باید بخره.

دعا کنید برام خلیی دارم اذیت میشم زیر شکمم خیلی درد میکنه

خداجون امشب که شب قدر حاجت همه بندهات و بده   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مرجان مامان پریساجون
19 مرداد 91 22:55
التماس دعا عزیزم.عکس از کالسکه نذاشتی

سلام
یادم رفت باشه میزارم
مامی حنا و دینا
20 مرداد 91 23:30
سلام تو دیگه نباید فعالیت زیاد کنی چون اگه درد داری ممکنه خدا نکرده زایمان زودرس داشته باشی یه دوهفته نباید از تخت پاشی مگر برای کارهای ضروری زحمتتاتو هدر نده عزیزم
مرجان مامان پریساجون
23 مرداد 91 14:39
به جون خودم خیلی دعات کردم.اگه خدا قبول کنه
نایسل جون
23 مرداد 91 17:59
جای همسرت خالی نباشه ممنون