مامان و نی نی ها

این روزها

1391/6/8 20:45
557 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام

خوبین خوشین سلامتین

اییییییییییییییی ما که خیلی خوب نیستیم تا این دوماه دیگه تموم بشه تا یه نفس راحت بکشیم

پنجشنبه جواب ازمایشم گرفتم قندم خیلی بالاست البته بالا بوده من یک ماه پیش یه ازمایش

قند دادم و به یه دکتر نشون دادم و دکتره گفت قندت خوبه وقتی ازمایش قبلی به یه دیکتر دیگه نشون دادم

گفت تو قندت بالاست باید حتما یه ازمایش دیگه بدی این ازمایش که دادم مشخص شد خیلی بالا رفته

هیچی دیگه ما از این دکتر به اون دکتر چند روز پیش نی نی ها تکون نمیخوردن دو روز بود که

تکوناشون احساس نمیکردم من گفتم خفه شدن دیگه تا رفتیم بیمارستان و دکتر

نوار قلب جنین نوشت رفتم نوار قلبشون گرفتیم و الحمدالله خوب بود

حالا فردا باید برم پیش متخصص غدد تا ببینیم بهم انسلین میده یا رژیم غذایی تا قندم کنترل بشه

دوست جونی ها برای منو نی نی های من دعا کنید

اخه من خیلی نی نی هام دوست دارم دوست ندارم زبونم لال زبونم لال بلایی سرشون بیاد

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مرجان مامان پریساجون
5 شهریور 91 14:34
ایشاله این دو ماه دیگه تموم شه تا شما هم راحتی شی از این دغدغه ها.اسم کوچیکت رو نمیدونم و اینکه بچه کجایی؟البته اگه تمایل داشتی بگو
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 20:30
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
نایسل
18 شهریور 91 21:21
خوبی عشقممم دختراتت خوبن واییی یکم بیشتر مراقب خودت باشششش گلمم