مامان و نی نی ها

این روزها

1391/6/8 20:45
486 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

با یه مدت تاخیر اومدم دوباره

دیروز تولدم بود امسال نتونستم برای خودم تولد بگیر چون نه کسی بود که بیاد تولدم نه اینکه

من میتونستم کار کنم مامانم رفته مسافرت و من احمدی جونی بودیم و داداشم و زن داداشم یه جشن

کوچیک گرفتیمولی در کل خوب بود.جاتون خالی.

هفته پیش رفتم و دکتر و جواب ازمایشم نشون دادم دکتر گفت قندم بالاست خیلی هم بالاست

خیلی ترسیدم یه ازمایش برام نوشته تا مشخص بشه نیاز به این هست که من انسلین بزنم یا نه

حالا منم دیشب کیک خوردم و از دیشب میترسم که قندم رفته باشه بالا اخه تکون نمیخورن

دعا کنید برام تا فردا که برم جواب ازمایشم بگیر.

فعلا التماس دعا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نوژا
2 شهریور 91 8:28
به خیر بگذره عزیزم
مرجان مامان پریساجون
2 شهریور 91 18:39
تولدت مبارک عزیزم نگران نباش ایشاله هیچ مشکلی نداری.اگه هم دیابت بارداری داشتی بازم ناراحت نشو.خاله منم بچش از پریسا یه هفته بزرگتره،قندش زده بود بالا انسولین تزریق میکرد الانم بچش خیلی خوبه.اصلأ به خودت نگرانی نده.
مرجان مامان پریساجون
2 شهریور 91 18:41
یادم رفت بگم ایشاله وقتی زایمان کردی سریع باید به بچه هات شیر بدی تا خدای ناکرده دچار مشکل نشن.اینم واسه احتیاطه.مراقب خودت باش.منتظر جواب آزمایشت هستم عزیزم.