مامان و نی نی ها

واکسن 4 ماهگی....

1392/3/27 16:47
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته های مامان

الهی مامان قربونتون بشه امروز واکسن 4 ماهگیتون زدیمناراحت توی بهداشت خیلی گریه کردیدگریه

دلم میخواست منم بشینم با شما گریه کنماخه اصلا نمیتونم ببینم شما درد میکشید

بابا احمدجونی هم نمیتونه ببینه شما انقدر گریه میکنید مامان جون که فرار میکنه نبینه شما را دارن

واکسن میزنن من خودم میام تو بغلتون میکنم تا واکسن بزنن بهتون خیلی لحظه بدیفقط به

این خاطر تحمل میکنم که شما مریض نشید همیشه سالم باشید

امروز پسر عمو محمد باقر اومده خونمون امشب ما تنها نیستیم محمد باقر هم با ما هست

انشالله امشب اذیت نکنید و تب نکید

خیلی دوستون دارم فرشته هااااااااااااااااای مامان و بابا

 

پسندها (1)

نظرات (6)

مرجان مامان پریساجون
18 بهمن 91 19:54
ایشاله 120 سالگیشون
نرگس مامان طاها و تارا
21 بهمن 91 9:14
ماشالا...عزيزاي دلم چقدر بزرگ و ناز شدن.خدا قوت ماماني

ممنونم عزیزم نی نی های گلت ببووووووووس

مــآمــآنــے
22 بهمن 91 21:20
مرسی که اومدی عزیزم کوچولوهاتو ببوس
فاطمه خانوم مامان ریحانه خانوم
23 بهمن 91 10:15
ماشالله هزار ماشالله ... چه دخترها نازی خدا حفظشون کنه
مامان نوژا
29 بهمن 91 9:58
هزار ماشالا
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
29 بهمن 91 14:40
سلام عزیز دلم وای چه نی نی های نازی چه قشنگن چه زود بزرگ شدن خدا حفظشون کنه.