مامان و نی نی ها

سومین سالگرد ازدواج مامان و بابا

1391/1/28 20:51
474 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

دیروز سومین سالگرد ازدواجون بود ولی بابایی خیلی ناراحت بود چون من دیروز هرچی میخوردم فقط بالا میاوردم حالم بد بود و مثل سالهای پیش نتونستیم جشن بگیریم و من خیلی ناراحت بودم.

بابایی جون برام یه هدیه خریده بود من خیلی خوشحال شدم به نظرتون چی بود؟؟؟

بابایی جونی برام یه انگشتر بلریان با نگین برجسته برام خریده بود من خیلی خوشحال شدم و بابایی جونی یه بوس کردم واش تشکرکردم. اما خیلی خیلی زود تموم شد چون حال من بد شد.بابایی دیگه مونده برای من چی بخره هرچی می خره من بدم میاد و بالا میارم هیچی دوست ندارم.

بابایی این روزها خیلی اذیت میشه همه کارهای خونه را بابا میکنه از ظرف شستن و لباس اتو کردن و شستن بگیر تا غذا درست کردن و جارو کشیدن..............

بمیرم براش دستهاش خراب شده ایشالله زودتر خوب بشم تا بابایی یکم استراحت کنه تا شما دوتا به دنیا بیایید.

دیروز تهران خیلی بارون اومد کلی تگرگ اومد من از پشت پنجره بارون و دیدم انقدر دوست داشتم برم زیر بارون تا خیس بشم. بارون خیلی دوست دارم یکی از بهترین نعمتهای خداست.

احمد جونم شوهر عزیز و مهربونم خیلی خیلی دوستت دارم. دوستتتتت دااااااارم

عزیزم تقدیم به تو با همه وجودم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نسترن
30 فروردین 91 10:11
اخی مامانی خوشگل نگران نباش انشالله این روزا هم میگذره خوب میشی سالگرد ازدواجت هم مبارک راستی چرا طرف ما نمیایی کجایی نیستی؟
مرجان مامان پریساجون
31 فروردین 91 11:20
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم.
مرجان مامان پریساجون
31 فروردین 91 23:58
عزیزم پریساجون توی مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده اگه لایق دونستی لطفأ بهش رای بدینhttp://noruz1391.niniweblog.com/post644.php ازاول 1/2تا 7/2مدت مسابقه
مرجان مامان پریساجون
2 اردیبهشت 91 14:54
عزیزم توی همین وبلاگی که گذاشتم قسمتی که نظر میدیمhttp://noruz1391.niniweblog.com/post644.php لطف میکنی گلم
مرجان مامان پریساجون
5 اردیبهشت 91 5:44
پس چرا رای ندادی عزیزم؟
noruz1391.niniweblog.comاصلأمیدونی چیکار کن رو همون وبلاگی که واست توی کامنتهای قبلی گذاشتم کپی کن بعدش توی ادرس سایت pasکن


سلام
مامان پریسا جون من رای دادم باور کن.
دیگه گیج شدم واقعا.............
نسترن(مامان نیروانا)
5 اردیبهشت 91 11:28
عزیز دلم مبارک باشه سالگرد یکی شدنتون و امیدوارم به سلامتی به زودی میوه های این عشق پاکتونو تو اغوش بگیرید...با افتخار لینکتون کردم
مرجان مامان پریساجون
6 اردیبهشت 91 5:59
مرسی عزیزم.لطف کردین
ماما نرگس
7 اردیبهشت 91 3:14
سلام عزیزم مبارک باشهههه سالگرد ازدواجتون... تا چشم رو هم بذاری این روزا تموم میشه و نی نیا تو بغلتن ...
نسترن
9 اردیبهشت 91 9:35
عزیزم رمز همه پست ها یکیه
نسترن
9 اردیبهشت 91 11:59
سلام عزیزم بابا یک پست جدید بگذار بگو با نی نی ها در چه حالی


سلام عزیزم
باور کن این نی نی ها منو دارن میکشن پنج کیلو وزن کم کردم اصلا چیزی نمیتونم بخورم دو شب پیش بیمارستان بودم.
وای که چقدر این ویار بده.....