مامان و نی نی ها

اشتباه دکتر

1391/3/5 13:47
1,355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزیزان

ازدوستان عزیزی که اومدن و توی این مدت که حالم خیلی بد بود حالم پرسیدن یه دنیا ممنونم

براتون بگم این مدتی که نبودم چی شد وای وای از بی سوادی بعضی از خانم دکترها

جواب سونوگرافی و بردم تا یه دکتر ببینه تا ازمایش غربالگریم برام بنویسه وقتی رفتم پیش دکتر

سونوگرافی منو دید و گفت شما حتما جواب ازمایش غربالگریت زود برای من بیار به خاطر اینکه یکی از

بچه های شما خیلی کوچیکه و احتمالا عقب افتاده است من شوکه شده بود. اومدم بیرون زود

رفتم پیش احمدجونی که پشت در ایستاده بود زدم زیر گریه جریان براش گفتم اونم حسابی

عصبانی گفت بعدظهر به یه دکتر دیگه نشون بده سونوگرافیت خلاصه ما که تا خونه اشک ریختیم بعدظهر با مامان جونی رفتیم دکتر دیگه سونو را نشونش دادم گفت اخه از تو سونو گرافی

خوب مشخص نمیشه اصلا دوقلوها همیشه یکیشون کوچیکتر ازاون یکی خلاصه دلمان یکمی ارام شد  از

بعد برام ازمایش نوشت و گفت جوابش بیار.

خلاصه سرتون درد نیارم جواب ازمایش حاضر شد بردم برای دکتر وقتی دید گفت دوقلوها سالم

هستن حسابی خوشحال شدم بعدم صدای قلبشون گذاشت و گفت طبیعی خدا راشکر

کردم و زود اومد احمدی جونی صدا زدم بهش گفتم اونم خوشحال شد

بعد خانم دکتر با شوهرم حرف زد و گفت باید عمل شیرودکا انجام بدم همون دوختن دهانه ....که خیلی

برام لازم تا دوقلوها بمونن و جلوی سقط و بگیره.

دوستان عزیزم دعا کنید تا این عمل زودتر انجام بدم خیالم راحت بشه

التماس دعا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرجان مامان پریساجون
5 خرداد 91 0:12
الهی من نبینم.عزیزم حرص نخور واسه نی نی هات خوب نیست.امشب که شب آرزوهاست واسه خودت و نی نی ها و آقا احمد مهربونت دعا میکنم .مخصوصأ شخص خودت .توکل بر خدا.
نسترن
7 خرداد 91 17:27
چقدر که این دکترهای بیواد گاهی به ادم استرس الکی وارد میکنند واقعا حقشون زدنه
عزیزم خیلی خوشحالم حال عروسکات خوبه مواظب خودت خیلی باش




میسی گلم
مامان نوژا
8 خرداد 91 10:03
من به حرفت قبلا رسیدم.آخه منم توی دوران بارداری با یه همچین دکتری برخورد کردم نترس عزیزمواسه 2 تا نینی خوشکل و سالم
مرجان مامان پریساجون
11 خرداد 91 23:51
لطفأ یه خبری بده ببینم چطوری؟واست دعا میکنم همیشه سالم باشی.
نایسل
12 خرداد 91 16:36
دکتر خنگگگگگگگگگگگگگگگ
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
22 خرداد 91 23:44
انشالله سالم وسرحال با نینی های سالم وخوشگل