مامان و نی نی ها

عمل شیرودکا

1391/3/12 14:14
2,119 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

باید این اول از مامان پریسا جون تشکر کنم که انقدر به فکر منه و همیشه حال منو میپرسه

خوب جونم براتون بگه   که این هفته سه روز بیمارستان بستری شدم تا اون عمل کوچیکم انجام

بدم نمیدونید چقدر سخت بود اول قرار بود شب منو عمل کنم که افتاد به فردا صبح شب تا صبح من نخوابیدم همش بیدار بودم   و راه میرفتم تا صبح که ساعت 6 رفتم اتاق عمل.

عملم طول کشید چون بیهوشی کامل به من زده بودن به هوش نمیومدم خیلی سخت بود فشارم پایین

بود و به سختی بالا اومد وقتی منو اوردن مامان جون کنار در اتاق ایستاده بود تا منو دید حسابی گریه

کرد منم درد داشتم گریه میکردم.

خلاصه دکتر گفت نباید تا 24 ساعت راه برم و مامان جون اون شب حسابی خسته شد.

فردا صبح دکتر اومد پیشم گفت برم یه سونو بدم بعد مرخصم منم که خوشحال رفتم تا سونو را بدم و

زودتر برم خونه دکترم گفت میتونی اروم راه بری.

سونو را دادم به دکتر گفتم میشه اگه جنسیت بچه را دیدید به من بگید گفت اگه دیدم باشه.

اخرش کار که سونو تموم شد گفت یکی از اونا را دیدم گفتم چی بود............................

گفت باید دختر باشه وای دیگه خوشحال شدم از اینکه یکی از اونا دختره    اومدم بیرون اول به مامان جون گفتم و بعد خواهرم زنگ زد به اون گفتم و با عجله   اومدم بالا تا به احمد جون بگم وای نمیدونید وقتی به احمد جون گفتم پشت تلفن چقدر خوشحال شده بود بعد از اینکه قطع کرده

بودم دو رکعت نماز شکر خونده بود اخه این نی نی اگه واقعا دختر باشه اولین دختری که تو فامیل

شوهرم به دنیا میاد. الان یه دو سه روزی هست اومدم خونه یکم حالم بهتره ولی درد دارم و حالت تهوع و

هنوز خوب نشده خسته شدم چقدر طولانی شده من 4 ماه هم شده ولی هنوز ویار دارم.

راستی روز پدر را به همه باباها تبریک میگم

روز مرد را هم به همسر عزیزم تبریک میگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

نسترن
12 خرداد 91 15:34
عزیزم خوشحالم حالت خوبه انشاالله هر چه زودتر بهتر بشی و ویارت هم خوب بشه مامانی عزیز تو این روزها مارو هم دعا کن


قابل باشیم به روی چشم دعاتون میکنیم.
نایسل
12 خرداد 91 16:37
ایشالا که سالم باشند عزیزم
مرجان مامان پریساجون
14 خرداد 91 19:21
وایییییییییییی خدارو شکر سالمی.فقط واسه سلامتی شما دعا میکردم خیلی ذوق کردم عزیزم که حالت خوبه.خدایااااااااااااااا شکرت.


یه دنیا ممنونم عزیزم لطف داری.
نایسل
16 خرداد 91 17:09
آخی قربونت برم منم با افتخار لینکت میکنم وای خوش به حالتتت منم دخمل میخوام منم سه قلو میخوام
نایسل
16 خرداد 91 17:09
راستی اره منم دوبار سقط داشتم ایشالا منم مثه تو دوقولو میارم بعدی مو وای عاشق ایتم
مامان شاهزاده ها
16 خرداد 91 17:28
سلام به سلامتی. عزیزم منظورت دوختن دهانه رحمه؟؟؟ ارزوی بهترینها رو براتون دارم.
مامان شاهزاده ها
16 خرداد 91 20:50
خدا واست نگهشون دره و به سلامتی این دوران و سپری کنی. ممنون از حضورت.بازم میام پیشت.
مامان شاهزاده ها
16 خرداد 91 20:53
راستی با اون ادرس وبلاگ که اومدین اسمتون گوهر ولی اینجا یه چیز دیگه ...من گیج شدم.
نایسل
17 خرداد 91 20:40
خدااا به من بده من همه چیشو تحمل میکنم چون دوبار از دست دادم حالا حاضرم برای بچه ام هر سختی تحمل کنم
نایسل
20 خرداد 91 20:51
مامان نوژا
21 خرداد 91 9:45
سلام عزیزم خوشحالم که بهتری و نی نی هم سالمنواسه نی نی ها و مامانهاشون
مرجان مامان پریساجون
22 خرداد 91 14:46
سلام عزیزم.بهتری؟خیلی کم میای.گاهی بیا حداقل 2خط تایپ کن ما راضی هستیم.