مامان و نی نی ها

همش غرغر

1391/3/24 11:26
610 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به دوست جونی های مهربون

خیلی دوست دارم زودتر بیام و براتون بگم که چیکار میکنم و چه اتفاقاتی افتاده این مدت که من نبودم اما

یه مدتی که خیلی بی حوصله شدم دوست دارم بخوابم اما نمیدونم چرا خوابم نمیاد

خیلی فکر میکنم نمیدونم چرا انقدر میترسم به همه چیز حساس شدم فکر کنم دارم دیونه میشم

اصلا دوست دارم همش تو خونه با احمد جونی دعوا کنم و یا همش دارم غر غر میکنم

چرا احمدجونی تو خونه هستی انقدر میری تو اون کامپیوتر   کارهات میکنی چرا با

من حرف نمیزنی. نمیدونم شاید چون قبلا خیلی دردری بودم و بیرون میرفتم و الان نمیتونم از خونه بیرون

برم و باید بیشتر تو خونه باشم باعث شده من عصبی بشم و خیلی غرغر کنم و همش

به احمدجونی گیر بدم چرا تو انقدر پای کامپیوترت میشی و با دوستات چت میکنی و میخندی

من باید تنها بشینم.دوست دارم دوستاش انقدر بزنم   که تا دلم

خنک بشه وای باور کنید خودمم از اخلاق خودم خسته شدم انقدر غرغر میکنم

نمیدونم چرا انقدر زشت و سیاه شدم این موضوع بیشتر اذیتم میکنه وای حتما

دارید تو دلتون به من بدوبیرا میگید که من چقدر بد شدم و اینجام دارم غرغر میکنم ببخشید

دست خودم نیست دعا کنید بهتر بشم.

دوست دارم یکم راهنمایی ایم کنید که چیکار کنم انقدر افسرده نباشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل
24 خرداد 91 20:41
عزیزم طبیعیه خوب میشی حساس شدی ولی نزار حرفای دیگران روت اثر کنه من اینقدر خودمو باری حرفا کارای دیگران اذیت میکردم الکی حرص میخوردم نی نی ام سقط شد واسه حرف الکی دایی ام از شب تا صبح دل میزدم گریه میکردم ظهرش خونریزی کردم
نایسل
24 خرداد 91 20:57
آخی قربونش برم چقدر وحستناک بازم به خیر گذشته بارشصدقه بده مونا
جوجوهای ناز ما
24 خرداد 91 22:15
سلام خاله.غصه نخول.نی نی نالاحت میشه ها.پیش ما بیا.عسک های مامانمو ببین از ته دل بخند.بوسسسس مامان و بابامون عاشق دوقلو هستن.حالا قراره بعد از ازدواجشون ما2قلو بشیم که خوشحالشون کنیم
مرجان مامان پریساجون
25 خرداد 91 13:59
عزیزم حتمأتشریف بیارین.قبلش واسم کامنت بزار تا شماره تماسم رو بهت بدم.بابت غرغرات ،منم همینطوری شده بودم خوب میشی.اگه سیاه و زشت شدی 99درصد دختر داری
مامان نوژا
1 تیر 91 9:02
عزیز دلم اینها طبیعیه حرص نخور درباره احساست به شوهرت بو تا اونم کمتر پای کامپیوتر بشینه و هواتو بیشتر از قبل داشته باشه
مامان پریسا
7 تیر 91 22:17
خودتونو سرگرم کنید تا از این حالت در بیاید