مامان و نی نی ها

مسافرت یه روزه به قم

1391/3/30 0:05
603 بازدید
اشتراک گذاری

سلام     خوبید........

جاتون خالی این جمعه رفتیم قم خیلی خوش گذشت اخه من یه خواهر دارم که قم زندگی

میکنه خواهر جونی از مکه اومده بود و ما رفتیم دیدنشون.و حسابی از تنهایی در اومدم و دور هم نشستیم

و جاتون خالی حرف زدیم کلی روحیه گرفتیم بعد رفتیم حرم و جاتون خالی حسابی

زیارت کردیم و همتون را هم یاد کردیم و دعاتون کردیم.نی نی های من برای اولین بار رفتن زیارت و

کلی احساس نورانی بودن کردیم بگذریم ریا نشه بعدظهر جمعه بر گشتیم

امروز که یکشنبه بود رفتم سو نو گرافی تا ببینم الان که هفته 18 بارداریم هست این دوتا وروجک دیده

میشن یا نه که دیده نشدن دکتر گفت یکم زود اومدی اماااااااااا این وروجک خیلی با نمک هستن

دوتایشون نشستن و چهار زانو زدن و سر هاشون کنار هم هست و دستاشونم جمع وای خداجون

عاشقشونم که انقدر با نمک هستن این وروجک ها.وای باورتون نمیشه احمد جونی اومد تو

اتاق تا ببینه جنسشون چی نگاهشون میکرد  و خیلی خوشش اومده بود و باورش نمیشد

انقدر جالب باشه.خلاصه خیلی اذیت میکنن دوست ندارن ما بدونیم ناز پری هستن یا کاکل زری.هر چی

باشه فقط سالم باشه دیر و زودش مشخص میشه.

راستی امشب شب عید مبعث عیدتون مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مرجان مامان پریساجون
30 خرداد 91 0:10
به به زیازت قبول عزیزم.چشمت روشن.


ممنونم ایشالله قسمت شما بشه
نایسل
1 تیر 91 18:39
ای جان دلم بدت میادددد از کوبیده عزیز دلم
نایسل
1 تیر 91 18:40
نه بابا افتضاح دادم
نایسل
1 تیر 91 18:40
بوسسسس قربون اون نورانی شدنت عزیززممم
نایسل
1 تیر 91 18:40
عجله نکن میفهمی راستی خلی سونو نرو براشون بده خصوصا اگه دوقولو هستن ای جانن
نایسل
1 تیر 91 18:40
چی کار کدری دوقولو شد؟

عزیزم دوقلو بود رفتم سونوگرافی برای تایین جنسیت که اونم مشخص نشد.
نایسل
1 تیر 91 18:41
زیارتتت قبول چشمتم روشن
نایسل
2 تیر 91 11:54
گلم منظورم این بود که چی کار کردی نی نی هات دوقلو شدن منم دوقلو میخوام

ایشالله خدا به شما سه قلوشو بده
نایسل
2 تیر 91 20:21
عزیززز دلم اصلا نشین یا نایست فقط بخواب فقط برای دستشویی بلند شو توروخدا من رعایت نکردم تورعایت کن
نایسل
3 تیر 91 11:18
رفتی دکتر ؟
بهتری عزیزممم؟

سلام گلم
اره بهترم استراحت کردم حالم یکم بهتر شده شکر خدا
negar
3 تیر 91 18:28
الهی خاله فداشون بشه
بخدا عاشقشونم


خدا نکنه

احمد جون
7 تیر 91 8:31
سلام عزیزم
تو که آپ نکردی گلم

دوست دارم نفسم
عشقتم مامان دو قلو ها
بووووووووووووس

بوووووووووووووس



منم دوووووووووووووست دارم همسر عزیزم

مرجان مامان پريساجون
7 تیر 91 17:59
سلام كجااااااااااااااااييييييييييي دختر؟از دوقلو ها چه خبر؟
مامان پریسا
7 تیر 91 22:04
سلام ممنون که بهمون سر زدید. زیارت هم قبول باشه. عزیزم شما هم دوقلو دارید. زنده باشن. دوست دارید با هم تبادل لینک داشته باشیم. من لینکتون میکنم
مرجان مامان پریساجون
10 تیر 91 6:30
عزیزم تاریخ زایمانت کی زدن؟

هنوز مشخص نشده اخه دکترم رفت خارج از کشورتا مهر ماه نمیاد منم مجبور شدم دکترم عوض کنم دکتر جدیدم هنوز چیزی نگفته

نایسل
11 تیر 91 20:02
خوبی گلم بهتری؟

الحمدالله خوبیم.
نایسل
11 تیر 91 20:56
|آره عزیزز دلممم واسه خودمه دکتر رفتی چی شد؟
نایسل
12 تیر 91 17:17
خدارو شکر نگران بودم حتما نی نی پسر داری یکی اش پسره حتما

نمیدونم گلم هنوز مشخص نشده جنسشون چی........
مامان زهره
13 تیر 91 12:09
ممنون مي شم اگه به محمد سپهر را ي بدين آخه توي مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده:راستي فقط امروز راي بدين جون آخرين روز را يگيري هست: http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
مرجان مامان پریساجون
13 تیر 91 22:40
سلام خوبی؟دوقلوهات چطورن؟